B o a t p i x - kirakva kovekbol...bal oldalt kozepen |
Meg a múlt heten történt, hogy megérkezett a svájci gyerek Marc. Valahonnan Bern környékéről. A nép égszerű, autó fényező gyermeke, Switzerlandbol…
Nekik, a Nyugati világ gyermekeinek, defoleg egy olyan országban, ahol 300 éve nem volt háború, és az egész világról mindenki oda hordja a lopott lóvét, ha veszélyben érzi máshol - na nekik csak megszületni volt nehéz.
Marc, az autó fényező persze JAA szakszót kap Svájcban, bar ugye Switzerland nem tagja az EU-nak de mégis. Én pl. meg ICAO szakszót kapok Morbidban, ami abban különbözik a JAA jogosítványtól ( amivel jogszerűen helikoptert vezethetsz ) , hogy akar mar közép Afrikaban is kitorlóheted vele a seggedet. Tudni kell ennek az okát is… a magyar hatóság 8 -szor bukott meg a JAA auditon, egyrészt mert idióta csinyozvnyikok ücsörögnek ott, másrészt mert a közép európai magyaron kívül maximum a cigányt beszelik, azt is a csak a köztisztviseloi vizsga és az ex- családi kapcsolatok miatt.
Na ez a Marc gyerek előadta nekem, hogy neki azért kell itten mostan time buildingelnie az R22 -on, mert neki biz csak 220 órája van helikopteren ( a többi motoros festek szórón ) és hat 350 órával veszik csak fel AS350 -re helli ski pilótának…
Információ képen, normál fekete lábú helikopter pilótát min 1500 PIC órával engednek AS350 közelébe és kb. 2500-3000 órával helli skizni. ( megjegyzem jogosan ! )
Marc meg megtromfolta a storyt a következő benyögéssel..
Régebben ennyi idő sem kellett, csak az elmúlt 1.5 évben 2 db AS350 -est is össze törtek, ( kb 1.3 M EUR/ db ) , így megemeltek a biztosítók a limitet.
Hah.
De aztán nem Marc lett a hétvégi áldozat, hanem Alex, az Észak Rajna Westfaliai erőmű karbantartó. Neki is kb. 200 órája van. Igen o neki sem kell majd több mint max. 400 óra, hogy egy germániai heli cég felvegye…
Alex a Westfaliai eromu karbantarto.. |
Vicces, a Morbidi avianikaban ha hétvégén repültél 8 órát az mar maga volt az orgazmus. Itt húzod a szádat, nyolc óra wazz, csak?!
S most jön meg John az angol gyerek is, gondolom ugyanez a felállás.
Meg szombat reggel kaptam Tomi Boytól céges hitel kartyat - ROGER MAJOR // HelicopterAcademy.com felirattal , 60k$ kerettel, tankolni a verdát és fizetni mindent, szállodát, stb. ha úgy alakul. Jooooo.
Kaptam kamerát, azt rögtön a 7-vgn ossze is basztam kicsit, ,mert nem állunk túl fényesen hellyel az R22 -ben, így a kamerát e biztosítékokkal teli kis párkányon tartjuk az ülésem előtt. Ott mint kiderült van egy csavar, ami össze baszta a Canon kijelzőjét…
Az R22 ben a bal oldali un. CFI vagy idomár helynek az a veszélye, hogy ha valami kiesik menet közben az ajtó helyen akkor az menthetetlenül a farok rotorban végzi.
következmény képen elveszheted a farok rotort, ami menthetetlenül katasztrofahoz vezet, a többi a témában megjelent otleteles hazugság. Megdöglesz b+
Normal CFI konfig, labam kozott a foldon a kamera |
A bal oldalon levő zsebeimet ki kell uriteni, és semmi nem maradhat rajtad ami onnan el tud szállni.
Na ez pl. olyan szabály, mint a tank sapka esete a az R22 ben. Na azt is mindig meg kell nézni - vissza tettek -e rendesen.
Történt meg szombaton, hogy Alex igen igen laza volt, abban a tekintetben hogyan is működünk a fedélzeten és mit is ellenorzunk. Hat jooo. Épp tankoltunk valahol amikor is megérdeklődtem Alexet nem szokta-e ellenőrizni hogy a tankoló fiú vissza rakta -e a sapkát. - - - Nem annyira, mert biztos vissza rakja. - mondja Alex.
Erste Lektion:
- Szállj ki fiam és nézd meg a saját szemeddel.
- Ne bassz, fehéredik a germán amint konstatálja, hogy nincs vissza rakva a tanksapka…
Szombaton délutánra a Vacak Akadémia új nevet kapott. Random Akadémia. Hihi.
Épp jöttünk vissza Pompon Falvara, mert Alexnek valami elintezni valója volt az FAA-vel, amikor is Tomi Boy izent nekem, hogy agy uram isten de azonnal induljak le Key Westre…Voice mailben -ben, íme a transcript ahogy sms ben megkaptam:
"Hey Robert, It is Tom. I have a though about may be having you guys go down to Key west for the evening key west there's a southern most tip of Fl Anders big party going on that involves a whole bunch of naked woman, so from wherever you are right now what I would suggest is just kind of a mosey south because it ll be warmer down there but give me a report as to how many.. "
Pompon Falva Airpark hatterben a Good Year leghajo hangar |
3 óra du. mire Alex előkerül. Hívom Tomot.
- Na akkor most mi legyen? - kérdem töle.
- Hat ha Pompon Falván vagyok akkor ne menjek, de hagyjam ott éjszakára a helit…
Uj verzió…
- Tom, az autóm Holywoodban van waze?! - mondom.
- Mindegy, hagyjam ott, a közlekedést meg oldjam meg, a studentet küldjem haza gyalog…
Meg szerencse, hogy a cab -ben itt van cc termnial, a karibi sofőr bő nyállal kapott tippet este is, meg vasárnap reggel is :-) a céges credit cardról..
A vasárnap reggel esővel indult. Kb. 1 óra várakozás után, Alex szerzett egy autót. Itt minden FBO-nak van pilot carja, amit elvihetsz 2-3 órára, ingyen, csak egy jogsi kell. Az admin 3 perc. egy 1 soros táblázatba beírják a neved és a jogosítványod számát és alá kell írnod, hogy nem toros össze…
Elmentünk reggelizni, ami jó ötlet volt.
*** belealudtam a blog írásba Sanyikám :-) ***
A vasárnap így csak egy light 3 1/2 óra lett, nem sok hajó volt a vízen, defoleg délután. Meg lementünk egy kicsit Délre, de semmi. 3 -4 korul abba hagytuk.
Hétfőn reggel előkerült Papa Smurf avval az ötlettel hogy on-line meetingen fog engem kioktatni a Random Academy on-line system kezelesebol. Gyorsan össze ütöttem neki egy on-line meeting rendszert és küldtem neki egy meghívót. Nyilván az első szolgáltató ingyenes ajánlata a trial -ra hazugság volt, mert kert kártya számot, és az apró betűs rész tartalmazta a csapda kitételt, olyat mint a xxx. honlapok, a társ lapok. Imigyen:
"Sanyi, akkor havonta leterhelünk majd a monthly member shippel és ezt kizárólag telefonon, egy felhívhatatlan telefonszámon tudod majd felmondani, 27 éves türelmi idővel. Ide kattints hogy ezt elfogadod, és elolvastad." Anyád.
Papa Smurf persze alkalmatlan volt a Webex on-line meeting elindítására, de nekem nem okozott extra problémát telefonon meggyőzni , fog menni ez nekem.
Érdekes hogy értett mindent telefonon amit mondtam. Nyilván home használ valami hallás javító kütyüt és nem süket annyira, mit amikor személyesen találkozunk.
A ma reggel avval indult kb. 1/2 5 kor, hogy PZ felhívott Viberen, hogy ne hivtam-e? Hihetetlen rutinnal felismerte, - nyilván a hangom eltorzult tónusából - hogy meg felájult vagyok, és ráeszmélt, nem..
Ettől most faj a fejem, nincs itthon kv, olyan vagyok mint egy no akinek megjött..
A francia pékségben Mac adott egy capuccinot és egy croissont, javult a helyzet.
Szereztem meg egy espresso-t Fernandanak, a brazil szállás adó nőnek, aki itt ücsörög az irodában. Ennek a supportnak nincsenek sexualis felhangjai ( meg illegális is lenne, mert nagyon szigorúan büntetik is otthon ) , simán csak Fernanda nővére bíró Rio -ban és intéz nekem ott állást a Brasilian Petrol-nal, ha sikerül. Cserebe én meg kedves vagyok Fernandaval és tanulgatok tőle portugál szavakat.. for further use. LoL.
Az espressot megittam. annak a reményében hogy elmúlik a mensesem.
Orgy(C)
No comments:
Post a Comment