Tuesday, September 27, 2011

2011 / LII. szám - Éjszaka a hídon

Éjszaka a Hídon…

A szombat szinte hagyományosan kezdődött. Benji - a spanom a szutyokban - és amúgy  a fotós ember, meg péntek este felhívott, hogy nem tudja mennyire lesz szar az idő szombaton, úgyhogy meg reggel hív, mielőtt jönne értem. Így is lett. Hívott vagy fel 8 kor hogy köd van, - ok ezt latom, ezert is aludtam tovább - de szerinte kb. 1 óra múlva jó lesz mar, jönne értem óra húszra. Hajra. Reggelente köztudottan nem vagyok kifejezetten barátságos - különösen nem a telefonban. Komótosan berúgtam a kávé főzőt és elkezdtem össze rakni magam. Erre hív újra, mint egy izgatott pincsi kutya, hogy lehet meg késik az óra húszhoz tiz percet. Brrr…
Mondom neki:
- Buddy no problem, take your time, call me up when you gonna be here. - leraktam.
Reggel van wazze, és ahogy elnézem az időjárást, nem lesz egyszerű napunk.
Nem is lett. Az FBO-ban ( ez olyan generál aviation terminál szerű dolog ) térdig álltak a business jetek. Miután a repülőtér egy volt Naval bázis, néha szinte teljesen üres,ez szokatlan jelenség. A kérdésre mi is az oka a nagy számú ( nem kifejezetten ) olcsó kategóriás jet jelenlétének, nem volt elfogadható válasz… Először nem..
Közben beparkolt mellénk a Coast Guard 01 - Golfstream 5, mintegy hab a tortan…


A múlt heten 4 Mobstert csuktak le itten éppen, ti. és ez itt alapvetően a Keresztapák egyik torzshelye, erősen válság értekezletnek tűnt a buli. Később kb. fel órányira innen Délre lencse végre kaptam a helyet, ahol a "Konferencia" zajlott, de ez nem gyengítette az érzést bennem, hogy erről van szó. Benji szippantotta fel az infot valahol ahol tankoltunk.

Vaczak Hotel ( kozepen )

Szombaton köd volt és pára, annyira, hogy elindulni csak un. Special VFR engedellyel tudtunk. De aztán jobb lett.
Este meg lencse végre kaptam az Audi - Porsche - VW konszern szállító hajóját, kifejezetten és csak azért mert annyira valoszinutlenul budi, hogy nem hittem el hogy evvel át lehet menni az Atlanti óceánon. A mereteirol annyit, hogy a bal oldali kepen alul ott van mellette a Pilot hajo...

Uszo budi

Vasárnap normálisan 8 kor kezdtük a melót, sokkal jobb volt az idő. Elkészült az on-board videó, utólagos hang rámondassál , mert a R22 ben kurva nagy zaj van ajtók nélkül.
Rövidke, de a mienk.
A hétvége így egy szolid 10.7 órából állt meg.
A hétfő avval kezdődött, hogy a gazda megpróbált reggel fel 8 kor felhívni. Avval a gyenge történettel, ahogy az a hang üzenetből kiderült, hogy adna nekem tanácsokat, hol vegyek olcsó repülő jegyet és hogy kellene majd fizetnem egy hatalmasat. Aham. Nyilván miután technikailag nem vagyok sem bérlistán, sem túlfizetve, egy lofaszt vettem fel.
Az egész hétfő alkudozással telt, váltakozó intenzitással - e-mailben. Volt benne egy kis könyvelés, kb. 2-3 óra amikor a buzeráns öregember ( Dave bácsi a csif insztruktor ) által elkönyvelgetett egyenlegemet kézzel végig ellenőriztem, aztán kijavíttattam az a mintegy 3,5 -4.000 dellarnyi hibát amitől nem tartozom mar a gazdának, hanem O tartozik nekem. Úgy latszik itt minden ilyen heli cégnek hajlama van az aktív - dinamikus könyvelésre…
Kb. estere dűlőre jutottunk a gazdával, de szeretni mar soha nem fogjuk igazan egymást. LoL.
Vasarnapig maradok, a gazda kifizeti az összes költségemet, majd éjszaka vissza reppenek Retrixiaba, éjfél után felvesz CC, ( ettől nem volt boldog ). Hétvégén meg fotózok. Hétfőn pedig elkezdem leharcolni az új CFI oktatómat. LoL.
Jelzem közben ezerrel próbálok megszabadulni a Boatpixtol és Retrixiatol és végre beleülni egy kibaszott rendes - turbinás helikopterbe és egy rendesen fizetett rotation jobbra.

Pl. egy ilyen Sikorsky S76 C++ ba...
Igen az első ilyen ajánlatra itt hagyom az egészet, mint  a picsa.
Késő délután felpattantam a bringára és bementem az egyetemi negyedbe kávézni. Igazan nem a kávé kellett, hanem a bringázás, hogy a fejemet ki tudjam szellőztetni, az egész napos cigány - zsidó alkudozástól… ( Huh öklendezek tőle ha rá gondolok )
Besötétedett.
Jöttem át a Hídon, éjszaka.
Sötét volt. Nem zavart.
Merengtem és tekertem..
Az egyetlen dolog a hétfőben ami jó volt, a Forex. Na az ment de nagyon. Elgondolkodtam. Közel egy éve nyomom, minden nap amikor csak lehet, minden honnan ahonnan csak lehet, ez idáig nem igazan túl sok sikerrel, de… Egyre egyre jobban megy.
Pici pénzzel, de igazi pénzzel, de megy…
A deviza kereskedelemtől meg nem lettem gazdag, de okosabb sokkal. Megtanított néhány dologra, ami nagyon de nagyon sokat ér, talán többet mint amit ebben a nagyságrendben keresni lehet vele.
Megtanultam végre elfogadni a veszteségeket, amik törvény szerű velejárói a kereskedésnek és az életnek is. Életünk során veszítünk sok mindent, pénzt, tárgyakat, lehetőséget, barátokat, baratnoket, és életeket is… Benne van. Sokszor igazságtalanul. Igen. A Te dolgod hogy reális nagyságrendben tartsd a veszteségeidet, és mindig maradjon annyi hogy újra tudd kezdeni… Forex.
Megtanultam, hogy a Való Világban - értsd. amikor pénzzel játszol, és igazi életekkel - a hibakert fizetni kell. Vannak hibák, amikért nagyon nagyon sokat. A való világ az nem mátrix, ott bizony mindennek ara van. Ha elbaszod, fizetned kell.
Megtanultam meg egy dolgot, tudni kell kiszállni, akkor is ha mar baromi sokat kerestek, meg akkor is amikor baromi sokat veszítettél. Az első esetben azért, hogy ne veszítsd el amit megkerestél, a másodikban pedig azért , hogy ne veszíts annyit hogy mar ne tudd újra kezdeni.
Mert kell tudnod újra kezdeni és soha nem tudhatod mikor dobja majd a gép, hogy újra kell kezdened.
Jó volt a Hídon éjszaka biciklizni. Megint egy kicsit erősebb lettem. Lesz miből majd veszíteni. :-)

Orgy(C)

PS: Az on-board videot a szinkron munka utan kulon kiadasban publikaljuk. ( a szerk. )

No comments:

Post a Comment