BB / a tavolban a hid ami DC -be vezet |
( a fényképek a halodó Közép Földe házai Mária megyében )
Az első út lefele Matrija Csúcsról BB -re gyors volt és fajdalom mentes, bar az idő vaczak volt. Itt Közép Földén a helikopterekre speciális szabályok vonatkoznak, azaz pl. nem ellenorzott légtérben ( G) a látás "clear and avoid", a felhőzetre vonatkozó szabály pedig "clear off the clauds". Ez azt jelenti, hogy gyakorlatilag bármilyen vaczak időben szabad repülni. Ettől aztán vezető helyen áll a Wire strike, mint halálos helikopter baleset, azaz a vezetek szakítás/ vezetékkel - toronnyal való ütközés. A dolog érdekessége, (?) hogy az ilyen típusú balesetek jelentős része nem rossz időben, hanem kitűnő látás mellett következik be.
Tényszerűen a tornyokra kurvára kell figyelni… Igaz, mindegyiken van villogó.
Mindegy megjöttünk. Az elkövetkező 2 napban nem tudtunk elkezdeni reggel dolgozni, mert rohadt nagy pára / köd volt, így csak napi 4-5 órát repültünk kb. 12.00 -tol.
BB mint hely érdekessége, hogy a DC - Rawen városkát körülvevő speciális zárt légtér határán fekszik.
Ez a 9/11 óta van így… Ez kvázi pont 9/11-en különösen nagy hisztériához vezetett, amikor is 15 percenként újabb és újabb rendőri egység érkezett, aggodalmasan tudakolva nincs-e valami gyanús..
Külön propaganda gépezet van arra, hogy sulykolja a gyökérbe.. ha valami gyanús, jelentse azonnal. Igaz ez engem a GESTAPO-ra emlékeztet, de nyilván én vagyok rosszul tajekoztatva..
Régebben, értsd néhány éve a speciális légtér zár kijjebb volt, kb. 60 NM-ra DC központjától. Ennek eredménye az lett, hogy minden elmebeteg légtér sértőt BB -re kísértek le az F16-osok, ahol aztán rutin szerűen Man in Black öltönyös figurák rangattak ki a parasztokat a repülőből és tapostak az arcát a betonba, miközben üvöltve érdeklődtek nem -e terrorista -e vagy-e? LoL.
2 nap után kijavult az idő és vissza állhattunk a napi 7-8 óra fotózásra. Megjegyzem 7-8 óra volanyitas a Fostalicskában kvázi 5-150 feet között a víz felett olyan, mint ha minden nap egy leány kollégiummal élnél nemi eletet. Kiváló de idővel lepukkansz és a vége fele a napnak mar nagyon kell koncentrálni nehogy valami félre sikeruljon.
Szép lassan a 16D nevű vackot is lepusztítjuk, de meg kiválóan bírja. Apróbb rezonancia előjön de nem veszelyes. Hajó van bőven , de nem annyira sok, mint gondoltuk. Hétköznap szinte csak halászok, sok. Az Északi áradások miatt megnyitják a zsilipeket a Camotop folyon, amitől az sar halmazzá alakul. Telis tele hordalékkal. A BB körüli repülések további érdekessége nem is a hajók és a víz, hanem a házak.
Biztos vagyok benne, hogy Közép Földé gazdasága haldoklik, de ez egyszer abban is biztos vagyok, hogy itt Marija Megyében de valami kurva sok pénz van. Annyi sok nagy és gyönyörű vízparti birtokot sehol nem láttam, mint itt. Meg lent Retrixiaban sem. Mindegyik dácsához tartozik boardwalk, saját vízpart és kikötő hely a csolnaknak, mert az is kötelező erre fele…szálloda
A szálloda kivételesen nem volt szutyok. Ti. nem volt hely a közelben, csak Silopannaban, ami meg messze van, úgyhogy inkább lett a drágább szálloda. Soha nem értettem hogy a norvég kolléga miért intézi előre a szállást interneten. Gyakorlatilag a ferry repülések leg-stresszesebb része az érkezés utáni transzfer megszervezése és a szálloda… A reggeli sajnos ugyanaz a borzasztó kontinentális, műanyag tányéros, műanyag poharas, mu anyag ételből álló szemet, ami maga az igénytelenség minta példája.
Fájdalmasan gondolok a Salzburgi Schloss Hotelben eltöltött időkre, ahol a reggeli, Vivaldi 4 évszakkal kísérve és megterített asztalnak, abrosszal, friss étellel olyan kezdetet adott a napnak, amiből nehezen tudtál mar rövidet húzni. Na ez itt a szöges ellenkezője, de occso. Vivaldi helyett helyett pedig valamelyik tv csatornából omlik rad a szemet.. Ma éppen mitől kell de nagyon félned. Itt ebből van bőven.
Utalom az occso dolgokat, mert igénytelenek és szarok.
A transzfert 2 jópofa taxis oldotta meg nekünk, Chris és Pete. Mind a kettő kb. 130 kg volt, Pete talán meg több is. Chris röviden össze foglalta egyik este, miért is olyan ez az ország, amilyen?
A tudtán kívül tette, o csak elmesélte a valóságot 3 bővített mondatban. Íme:
Az átlagos barom itt Közép Földén soha de soha nem járt távolabb, mit 2 állam, és soha de soha nem látott másik országot.( és nem evett mást csak szart ) iskolázott Nem igazan iskolázott, könyvet majdnem biztos nem olvasott. Amit tud a világról. azt onnan tudja, amit a TV -ben lat és hall a világról. És ezt jobb hijjan el is hiszi…Attól fel amit sulykolnak neki hogy attól felni kell, és annak örül amire mondjak : Örülj neki Sanyi!
Maga az állam, pedig gondosan vigyáz rá, hogy az átlagös idióta ne is nagyon szokjon rá a gondolkodásra, mindent megmondanak neki amit szabad és mindent megtiltanak és büntetnek ( nagyon ) amit nem.
A mackos média pedig meg is tesz mindent azért, hogy ezt a a hatalmas tömeget manipulálja és tudatlanságban tartsa. Ez itt egy ilyen világ. Mielőtt beleéled magad, hogy kolbászból van a kerítés..
Hét elejen a gazda kitalálta, hogy a 16D-t le kell vinnünk Délre. Kb. 350-400 mérföldre BB -tol. Hajra. A gazdának 29 ilyen csodalatos, teljesítményét tekintve "derated" és erőtlen szerkezete van szerte Közép Földén.. Gondosan vigyázva arra, hogy senki de senki de lássa át az oktatok, a diákok és a helikopterek mozgását, bűvészkedik kézi vezérléssel, hogy mikor mi és ki éppen hol legyen.
Ettől aztán senki de senki nem tudja holnap éppen mi fog történni, ( ez a Boatpix feeling ecsem - a Hold sötét oldala ) csak jön az e-mail, a telefon vagy az sms, hogy új laposztás van Sanyi, Te most éppen mész ide vagy oda. Én például most éppen Roda Szigetre megyek, itt ülök a repülőn, útban Echnedivorp fele.
2 napja fenn voltam mar megint Északon és találkoztam JC -vel aki egy jól menő szerelő, évekig dolgozott Tomi Boynak, aztán csinált egy saját R22 szerelő, javító kis boltot…Kis export - import mutyival, megy ez meg az ide oda...
O mesélte, - miközben a kandallót toltuk fával - hogy egyszer mar volt itt a Vaczak Akadémián egy gyenge kísérlet arra, hogy technológiai megoldással, on-line lehessen látni ki és mi , értsd embert és technika éppen hol jár. De, Tommi Bácsi villám gyorsan megszüntette, mert az oktatok átlátták ki az aki éppen szívatva van és ki az aki meg nyerő ágban és reklamáltak. LooL.
Ti. itt a VA-n nincsenek szabályok, mindenkinek egyedi megállapodásai vannak, mit fizet vagy mit kap… Van olyan hely ami szívás de legalább keveset repülsz és van ami "zsíros" hely ahol aztán szarra repülheted magad. Ezt a szart ( értsd a Karaváning cigány életmódot ) egyébként - néhány kivétellel - mindenki csak ezert csainalja. A repült időért, mert az a belépő a való világba és rendes munkába és fizetésbe.
Fogtuk tehát a 16D-t és egy hirtelen mozdulattal lementünk vele Nerebwenbe. Nerebwen egy olyan állam ahol van egy kis mezőgazdaság, és sok sok katona és a hozza tartozó valamik, meg nyugdíjasok. Ez meg is latszik a helyen. Este kb. 7-re értünk le. Letámasztottuk a 16D-t és búcsút intettünk neki. Szállodát nem kaptunk, csak a Pokolban - értsd HavenLock , 30 percre Nerebwentol.
A magyarázat igen egyszerű volt. Néhány hete itt járt Írén és rendezkedett egy egeszsegesebet. A legatyásított házak ujja epitesere ide tódult a haldokló ház - ipar apraja nagyja. A melósokat 2*-os szutykokban szállásoltak el. Ettől a motel -hotel létesítmények leginkább mexikói menekült táborra emlékeztettek.
Reggel nekifeszültünk és szolid 3 átszállással felgyűrtük magunkat Altoonba. Érkezés Altoonba este 8.30. Itt aztán mar semmi és senki nem volt, sőt kiderült hogy a repülőtér 20 mérföldre van Altoontol, Mittomen faluban. 5 -en voltunk a repülőn, amikor megérkeztünk és egy kibaszott aktív légi utas kísérő pufi nyúl, akit kb. 2 szer küldtem a picsába, igaz az ide után egyszer leszálltunk és kiraktunk 12 utast. Pufi Nyúl igazi fontoska, aktivex barom volt, halálba idegesített pl. avval hogy folyamatosan beszelt és okoskodott mit szabad és mit nem.
Feltételezem, hogy köp mindent a Gestaponak minta Cece legy, ha kell ha nem. Ilyen tipus.
A csomagjainkat gyorsan és elegánsan lebasztak a flaszterre, mindenki mehet amerre lat. A terminál zsír üres volt, kivetél egy takarító nőci. Hihetetlen rutinnal szoba elegyedtem vele és megpróbáltam megtudni nem talalkozott-e egy R22 vel amit itt kellene felcsípnünk és elvinni Retrixiaba. Név szerint Mindy 3 helyen dolgozott, a Jet centerben recis és titkar no a másik 2 helyen takarító no volt. Ideális, mert mindent tudott. Pl. azt is , hogy taxi nem nagyon van, úgy hogy a transzfert megszívtuk. DE levitt minket Altoonba. Útközben elmesélte, hogy neki azért van 3 munkahelye, mert itt Közép Földén a munkáltatók avval szopatják az egyszerű melóst, hogy nem alkalmazzak csak resz-munka idosnak, így több munkahelyről kell összegründolni a napi betevőt. Na azt is elmesélte, ( kb. 40-43 éves lehetett ) , hogy O egész életében dolgozott, de meg soha nem volt olyan munkahelye, ahol a munkáltató fizette volna utána a beteg biztositast vagy a nyugdíjat.
Ez majdnem olyan mint Morbia, ott igaz fizet a munkáltató de azt ellopjak, ellátásod meg úgy se nincs csak ha fizetsz.. Nyugdij?! Hehe…
Sanyikám, ez is hozza tartozik ahhoz a képhez, ami a színfalak mögötti Közép Földéről készül.
Idd tartozik meg egy nagy tapasztalat a Közép Földé vidéki kisvárosáról. Mindy azért vitt le minket 20 mérföldre Altonba, bar 2 mérföldre lakott, mert abban a bizonyos KF kisvárosban semmi de semmi nincs. Itt mar mindenki meg volt mindenkinek, a pasik IQ-ja és kulturáltsága kb. mint a disznóké a legelőn. Mehetsz a Sport Barba sort inni és footballt nézni és aggódhatsz utána hogy DUI ( driving under influence ) miatt becsuk a seriff.
Folyt kov.
Orgy (c)
No comments:
Post a Comment