Saturday, August 13, 2011

2011 / XXXVI. szám - Vaczak Akadámia I. rész

Faulty Academy

Vaczak Akadémia…  rövidítve (VA) HelicopterAcedemy.com

Az R44 - grounded...

 Pár napja megbékéltem a Papa Smurffel, ahogy a Bobby's Landingben hívjak az öreg embert. A Boby's Landing az egy olyan hely, ami nem a B-pix székhelye, nem is az övé, sőt semmi de semmi köze se nincs hozza. De. Tommy Boy , azaz a gazda, elő szeretettel hívja oda az új, tudatlan és tapasztalatlan növendékeket és adja elő a helyet - mint a paraszt vakítás ( PV ) eklatáns példáját - mintha a sajátja lenne. Tárgyaló, recepció, kv, ingyen víz, internet hozza férés..
De nem az övé. Paraszt vakítás az egész..
A  Triplex, azaz az ingyen szállás Pompon falván, na ez a VA-e. Leginkább egy lepukkant cigány putri és egy menekült szállás egyvelege. Tommy Boyrol csak annyit, hogy a Triplexben lakáséért az oktatókat meg le is rántja egy kis lóvéra. Brian, a Hawaii oktató pl. arról panaszkodott, hogy o 6,5 hónapot húzott le a Triplexben és ez alatt 21 szobatársa volt. Hehe.
Ti. a Vaczak Akademiarol idővel kiderülnek a dolgok, így elég vermes a fluktuacio..mind oktató, mind növendék oldalról. 4 hete 3 nap alatt elment pl. 3 novende és 2 oktató. Lo paaaa annyit se mondtak..
Kiváló példa volt néhány napja a vaczak akdemia feelingre, amikor Dave Bacsi, miután kiszálltunk a FT22 bol, jelezte nekem, hogy Valentin az újdonsült germán oktatóval fog találkozni ( 300 őrája van a majomnak, ebből 100 at itt fotózott el a VA -n egy másik felképzett 300 órás majommal ).  Mert a seggnyaló teuton kérve kérte a Törpét, hogy magyarázza el neki a Holywood reptér működését, mert gecire hülye hozza.
Ez eddig tiszta, bar nem értem teljesen mi ebben olyan bonyolult, hogy erről briefingelni kelljen, no mindegy. Ul a fasz nemet , mellette a Törpe Deve, én hivatalból hallgatom. Melltettük áll a 0 kliometeres növendék és végig hallgatja a oktató et. idióta kérdéseit, Dave bácsi barom válaszait.. Majd egy 40 perc után, mindenki megelegedesere, Valentin a germán oktató feláll, és jelzi a 0 km és novendenek, hogy akkor most mar O ok. a szeren, tudja mi merre van, mehetnek repülni. Híja.
Na ez meg Dave -nek is sok volt. Kérdezem Papa Smurfot, hogy ismeri ezt a pocst?
- Jaaa igen,  o az új oktato.
- Kérdezem, és te Sanyi reputtel vele legalább egyet, hogy ez nem egy idióta? Vagy egy fakezű valami?
- Jaa nem, nem engedi a gazda, sokba kerül… Huuu bazneg, senki nem látta, nem ellenőrizte, oszt jön a teuton és elkezd idomítani?! Ha ilyen meg a cirkuszban se nincs??
Mondja erre az öreg ember, hogy azért ha neki lenne egy helikopter iskolája, hmm. azért ilyet nem szeretne benne látni. Mondom:
- Én se, és gondolom magamban, és téged Tata basználak ki elsőnek, ha ez a Vaczak Akadémia az enyém lenne.
A sufni tunning muhely

Na ma reggelre meggyógyult végre a 2663 - Jolán bece nevű FT22, így megnyílt a lehetőség, hogy végre befejezzem a CFI képzést. Ment a maped show, úgy indítottam el ezt a fos Robi 22-ot, mintha az Endevour Ursiklo lett volna, csekk list, call out, ökörködés és bohóckodás… Smurfi maj elelvezett.
Épp neki feszültem volna, amikor is mondja a Tata, hogy nem hall egy szót sem. Ja, mert süket vagy apukám. De nem, hanem a radi nem szol az O oldalán. Hat ja.
- Elemet cseréltél a halló készülékben?
Kikapcs. Fuck you. Papa Smurf pedig, azonnal , mint a mesében, Mek Elekke alakul. gyors telo Forestnek, a mechanicok főnökének, az otletel kicsit ahogy szokott, majd elhajtja Dave-t a picsába. Erre Mek Elek neki esik és szét szedi a cuccot. Illetve . Szét szedne, mert ehhez nincs szerszáma, továbbá nincsenek ujj percei, mert azt valamikor valahogy elvesztette. Adok neki mini toolt és segítek. Készségesen. Próbálom fegyelmezni magam, és nem kimutatni, mennyire undorodom. Leszedjük az overhead panel egységet. Közben tönkre teszünk meg 1-2 vezetéket. Elmegyünk valami hangárba, ott kéregetünk pákát, ont, fogót, stb. majd további karokat okozunk. Dave -nek a forrasztás se megy, ( nem csak süket, vak is és béna is ) azt megcsinálom, közben letör meg ezt azt. Majd vissza megyünk az FT22-hoz. Megjon a délutáni TS, kicsit villámlik. Dave összedugja a cuccot, meg leszakít meg 2 vezetéket, majd megállapítja, hogy ezt el kell vinni javíttatni. Hat ja.
A  Maintenance Hangarba, ami egy másik repterén van. Kiváló. Úgyis ott a Tata motorja, tervbe volt véve, hogy átviszem. Útközben bealszik a kocsiban. Próbálok beszélgetni vele, nem megy. Süket. Meg alszik is...
Egy kibaszott szót sem ért. Mindegy.
A karbantarto hangár akkora, mint egy sufni tuning műhely. Csodálkoztam volna ha nem..
Itt újítanak fel és karbantartanak 30 FT22-ot. Hijja. Meg egy R44-et. De azt megszívták. Ti. Vettek egy idő nélküli motorral szerelt Robi 44-et, mutyiba hozza egy Kanadai R44 motort, amiben meg volt idő, összebarkácsoltak, aztán kiderült, hogy az új Kanadai R44 motor könyveiből hiányzik kb 2-3 ev. Hahahahaha. Azóta ott áll az R44, mert az egész kibaszott Földön 1 faszi van, aki alá írhatja így az Airworthies papírjait a verdának. Gondolom ezt O is tudja ezert az nem occso. LoL.
A sufni tuningban pedig egy aranyos feka csoki megcsinálta a komm. modult. Kb. fel óra alatt. Holnap tehát mi a Mek Mesterrel azt vissza szereljük, aztán gyía. Vagy nem. Azért kifaggattam a fekat, hogy melyik csatlakozó melyikhez passzol. Ti. pozitív a gyanú hogy evvel a Jolán nevu cuccal kell felvernem magam közép Retrixiaba egyedül. Kihagynék egy rádió hibát pl. az egyik klassz B nemzetközi repülőtér környéken. meg utána a Man in Balck kérdezgetős játékot is...
Holnap tehát ha minden igaz nyomjuk a full down auto traininget. A 63 Jolánnal, mert ez az egyetlen verda amivel engedi a gazda.. Nekem amúgy mindegy. Csak csináljuk…

Orgy (c)


Ps: a képeket holnap rakom fel, mert már késö van

No comments:

Post a Comment