( heti egyszeri 30 percre korlátoztam az index.hu olvasását, de az is elég, hogy kiverje nálam a biztosítékot )
Az ide vonatkozó zenei ajánlatom.
Holnap reggel 9:00 kor megint beülök a telefon fülkébe és megírom reményeim szerint az utolsó 50 kérdéses tesztet a Fundamental of Instruction téma kőrben.
Azaz - milyen technikákkal idomítsuk a majmokat a leghatékonyabban a repülőgép és helikopter vezetésére.
Megjegyzem, 2010 május 26 óta ez éppen a 4. -ik FAA írásbeli tesztem, plusz a 2 TC ( Transport Canada ) teszt. Pont éppen tele is van a tokom, csak mar megszoktam. Ezt is.
- Ez is csak egy munka. - ahogy annak idején a pornó sztár válaszolta arra a kérdésre, hogy milyen is mindenkivel dugni a kamerák előtt? ( szar )
Nem terveztem ma a bloggolast, de épp full filed vagyok mar az agy zsugorításból, úgyhogy abba hagytam a tanulást. 70 %-ot csak írok valahogy. Faq you.
A víz felett a 120 óra a Robinson 22 Marinerrel nagyon de nagyon tanulságos volt, Összerakott kegyetlenül, Normál körülmények között ez kb 3-400 órának felel meg és ez tömény kombat flight, jooo. De figyelni kell kegyetlenül, a 8-ik órában is.
A csajok mutogatják a cickojukat, közel vagy mindenhez, a hajóhoz , a vízhez, és ahhoz is hogy szarra törd magad. Mert az R22 geci gyenge, nincs teljesítmény tartalék.
A Gex story egy kudarc, nekem és az ET-nek is, de nem baj, talán ez az a dolog és ez az út ami majd előre viszi, hogy mi mit érzünk - nem számít.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkwHMnwZWx3x0rlME9YBXm6DRlq6f9Y2Idqzve1KusCPyo2x9xyVkvfTf-XoYJucB9GiIJYyaU25uh7f_AjZsBICxK6yQ7-FVxQ9w06pvJvvaohzQ1YaCxldRZIqbN-Mms7uLbpvmfX1I/s200/TY_10095.gif)
Elmerengtem egy pillanatra az ömlő esőben péntek éjszaka:
- Baszd meg Major, ha nem költőztél volna el, most valószínűleg az agy vérzés kerülgetne, hogy egy üres, felujitas alatt allo házban laksz és meg kapsz hozza néhány lakó társat…( de tudtam )
Közben pedig CC gyakorlat képen lerakja a szalag parkettát.
Érkezésből installálták a 2 db Amazonon vásárolt felfújható gumi matracot, jó éjszakát gyerekek.
"A cigány tábor az égbe megy" , és miután bevittem a liba böröndjét, csendesen hazamentem.
No thanks.
Más bolygóról jöttem, nem így szeretnek élni. Ha mission van, ám legyen, de ha nincs, ágyban fogok aludni, és asztalról fogok enni. Definitely.
És nem fáj azt mondanom:
- Köszönöm. - meg annak se, akinek az a dolga, amit megcsinált, deföleg ha nem.
Tomi Bácsi, a B-pix gazdája amúgy azt mondta, nyomjam a CFI-t és akkor kapok majd majmokat , akiket idomítani lehet/kell. Hajrá.
A B-pix azaz a Helikopter Akadémia dot kom egy rosszul szervezett és minősíthetetlen színvonalú gitt egylet, mar ami az oktatás részét érinti. Senkinek de senkinek nem ajánlom alap kiképzésre. Nem csak azért, mert nincsenek meg az oktatás féltelei, ( tanterem, briefing room, bázis, oktatasi segédanyagok, stb.)
Hanem mert az oktatásnak, az oktatok és a tanulok ellenőrzésének ( sem ) sincs itt kultúrája és gyakorlata.
És mint bizonyára sokan tudjak, az aviatika nem csak az hogy a majom tudd függeni a helikopterrel, hanem valami amit az agyába kellene bele táplálni, amitől túléli az első 200 órát és utána azt amikor mar azt hiszi ért hozza.
Na itt nincs aki ezt tudna.
Ezert sem ajánlom. Időt gyújtani kiváló és olcsó - így is kell kezelni.
Ha és a vizsgán túl vagyok, össze kell raknom egy szolid 3-400 oldalas bindert, amiből majd oktatni kell. Ezt kell prezentálni a vizsgára. Btw. A Bristow Academy -nél pl. ez egy 3 hetes intenzív napi 6-8 órás elméleti tanfolyam és utána egy dedikált CFI oktato, akivel végig gyűröd az egészet.
Itt??
- Mikor vizsgázó mar waze?
- Maj csinálunk néhány full down autót előtte he?
Kb. ennyi a különbség.
Gondolom ha össze raktam a 3-400 oldalas bindert,, és Dáviddal nyomtam néhány Full Down Auto-t akkor majd vizsgázom.
Addig meg tanulok. Ahogy több mint egy éve maj minden nap.
Orgy(c)
No comments:
Post a Comment