Wednesday, May 25, 2011

2011 / XXIV. szám - Mindenki ír valamiért…

Mindenki ír valamiért…

Száműzetésem második évébe leptem. ( Rohadjon meg aki kitalálta ezt nekem. )
ÉN pl. azért írok, mert alkalmasint az agyamról pereg le a borítás. Ebben az életformában nagyon fegyelmezett életet kell élni, kilengések és gyengeségek nélkül. Az ismert okok miatt - komputeres nyelven szólva - resetre nincs lehetőség, ti. alkohol kizárva, egyéb szerek pedig kb. 10-14 nap alatt ürülnek, ami a pilotáskodás miatt szóba (sem ) jöhet.
Így aztán én kiírom magamból a szemetet, amennyire tudom. Nem teljesen, de javít a helyzeten. Talán.

Persze a hajnali telefonról kiderült papír( lásd előző poszt ) , ahogy lenni szokott, hogy a "papír" amit a Black Vidow emlegetett, az nem obsit, hanem csak egy seggtörlő papír, amire az van írva, hogy majd egyszer - valaki el fog gondolkozni rajta, hogy lehet mégis csak ki kellene állítani nekem az obsitot. Meg szerencse, hogy nem éltem bele magam.
Most írhatnék kétszer ennyit. LoL.

Múlt pénteken, ahogy ez rendeltetett, felvertem magam a Mitsuval Kókusz falvara. Az innen kb. 180 miles. Északnak, szigorúan max. 76 miles / óra sebességgel. Mert 70-nel lehet, és a 76 ,az még éppen nem koitusz. Kb. 2:40 perc. Utálom. Mert hogy gecire unatkozom a kocsiban vezetés közben…
Este még foglaltam magamnak szállást, az Utazok Szállodája nevű müintézménybe. Kis hibával. Nem néztem meg hol a szálloda és nem olvastam el a reviewkat.
A GPS persze oda vitt, illetve oda vitt a bús bánatos picsába, ahol a szladi volt. Rögtön gyanús volt, hogy az Észak Deli autópálya, egy mobil park és egy kamion parkoló által határolt Bermuda háromszögben volt… A szladi parkolója kvázi teljesen üres volt, a kamion parkolóban volt 6-8 óriás verda.
A cégtábla alatt felirat: "New management". Huhuuuu.
A szoba kicsit volt csak koszos, lepedő hatíreset volt, de lyukas, és volt néhány szárnyas hangya szerű állat,amit nehezen viseltem. Joh. 2 éjszaka, kibírjuk.
De azért ban listára került a hely, sokáig.

Reggel aztán elindult a verkli, mintegy 4:30 kor, amikor a iPhone 4 és a LG telefonra bebootoltam. Kimentem a repülö térre, ahol találkoztam Kenny-vel, a South Parkból. Nem volt rajta kapucni, de láthatólag pont akkora luzer, csak éppen norvég. Ismertük egymást a Bristowbol. Kenny egy igazi oktató, amit még a BA -ban csinált, de ott nem alkalmazták, ahogy sok más majmot sem, mert a BA-nak éppen leáldozóban van. Itt és most a CT helye:
Ti. a Bristownak volt egy Military Program nevű részlege, ahol Dél Amerikai pilotakat idomítottak helikopter vezetésre. Ua.-n a fantasztikus Schweitzeren, amin én is idomultam, csak a végén volt 5-6 óra Jet Ranger, egy kis kötelek repülés, meg egy kis éjszakai távcsövezés. Kb. mindezt jó bő nyállal vastagon megszámítva, ahogy azt minden esetben amikor valami military kell. Na ebből veszítettek 2 megrendelő országot, amitől a biznisznek maradt a polgári ága, ami úgy nem tejel akkorát és ugye verseny lett hirtelen, ami a profitnak kifejezetten árt.

Kenny egy szép,  nagy, buta norvég gyerek, aki helikopter vezetés tekinteteben vékony mint a vonat fütty, és ezért fosik is kicsit. De a tapasztalatlansága miatt azért ha Ö volányit, akkor meg bátor, néha. Rossz, nagyon rossz kombinacio. Típus tapasztalata a Schweitzer és a R22, azaz foshtalicskakból expert. Repült mar itt Retrixiában, meg utasszállítón, amikor idejött. Ez is kircsi kombináció.
Valószínűleg ezen a héten kicsit nevelni fogom, mert úgy tűnik kell meg repülnünk együtt, jobb ha az elején túl esünk néhány konfliktuson.
A Kókusz falvai R22 Mariner klasszikus foshalmaz, a rádió közepesen szar benne, gyenge az egész cucc kegyetlenül, és nincs benne mentő mellény, hanem egy derékra csatolható, felfújódó úszó gumi szolgál élet mentő eszközként. Azt basznám bele az óceánba , 5 mérföldre a parttól, aki ilyet gyártott mentő mellény helyett.
Na mindegy, a 7 vége 18 óra repülés volt, közben meg a Nikos szombat este, pizza a mólón, görög style. A vízi pipámat nem hozta vissza, - szerintem tép a gyerek kicsit - mert ki van az agya az állandó idomítástól. Ezt megértem. Sok majmot repülni tanítani. LoL.

Vasárnap estére zokni is voltam, ajándék képen vissza autózhattam ide Breviaba. Ez kb. 1.5 liter - a benya kutaknál váltható kávéval ment csak. Jobb ha tudjátok, hogy alap esetben a kávé mar nem kávéból készül, hanem egy tartályban érkezik eszencia formájában, amit egy gép felhígít forró vízzel. Álláspontom szerint tisztán műanyag alapú és kb. ingyen van az előállítása, mint a csavar lázítónak is alkalmas Coca Colának.

Hét elején kiderült, hogy esmét Turnament lesz, azaz megint verhetem fel magam Kókusz falvába. Megragadtam hát az alkalmat, és Tommy Boynak, - aki a gazda -  elő vezettem, hogy bar egy életem egy halalom a B-pixert, de kellene, hogy valaki térítse meg nekem a benyát ( itteni neve gas ), meg a szladit, mert egy hétvége alsó hangon 150 - 200 dodo, ami ugye ha rendszeres ez a turnedos, havi szinten tetemes summa. Tommy Boy becsületére legyen szólva, szó nélkül jelezte, hogy kiköhögi a zset, plusz valami aprópénz - kompenzálás képen hogy nem otthon szopok. :-)
Utoljára a Farnairnel volt ilyen buli, hogy geci keveset fizettek, de volt kaja, szállás és szophattál egész nap. Ott pl. L-410-es szutyokkal. Dejavu?
Jó majd a MAX., az urszekerel, meg a T-lak mi?
Tommy Bay egyébként mondta, hogy menjek el hozza és írja a csekket, de mondtam neki ekkora cigány nem vagyok, ha havonta megkarcolja nekem a csekket, az zsír. De persze nyugtával a napot, mert tul könnyen ment...
A csekket amúgy itt megeszi az ATM simán, és rá teszik a számládra másnap. Hupsz.
CC-nek van olyan számlája is , ahol meg ez se kell, iphonnal lefotózod a csekket, elküldöd, és beszívja a rendszer, lóvét meg kapod a számládra.
Pozitív tapasztalatként pl. megjött az igazi narancsos rendszámom, és (!) az autó trade cég küldött egy csekket 61 dodorol, mert annyival olcsóbb lett… Nem hiszem el, hogy ilyen van. Biztos tönkre fognak menni, vagy mégiscsak van élet a Marson…

Kedden találkoznom kellett volna a Föpilota Urral, de megszívatott és eltűnt. Írtam neki egy kedves hangú sms-t, és hagytam neki egy még kedvesebb hangú hangüzetenetet. Hát hogy ne szokjon rá arra, hogy szívat, mert van jobb dolgom is mint leverni magam Hollywoodba. Itt amúgy minden barom hangüzenetet hagyogat, úgyhogy 3 dodoért inkább megrendeltem a Vacak PCS mobil szolgáltatótól a voice to text szervizt, ami az ékes helyi nyelvjárásban hagyott üzeneteket simán elkulldi sms-ben.
Ismét egy CT ( Conspiary theory ) megjegyzés. Tehát ma mar drága fiam, amikor lehallgatnak, a bíró nyomtatott formában, bíbor kötésben kapja meg mi a faszt is beszeltél meg mobilon , amit nem kellett volna. iiiiiiiii.
Dávid - a föpilcsi - 2 nap múlva került elő textben, és 4 felvonásos sms -t irt arról, hogy sajnálja és miért is szívatott meg.
( Ebbe a pillanatban hozta meg a postás a horgász asztalt, amit neten rendeltem 9 dodoert, kiegeszitendo a 2 horgász széket , vooow )
Tegnap aztán találkoztam Dávid bácsival, a Fö pilotával. DB egy 70 körüli, kicsit hányás szagú, ápolatlan szakállas majom, aki megunta a hideget Északon, így elszerződött Tommy Boyhoz. Nem annyira veszályes az ember, de büdös , mint a kórság, nehéz lesz vele egy szutyokban ücsörögni, meg ha nincs is ajtó a FT-ban.

Holnap aztán indul a Turnament ( Fishing ) , verem magam fel Cocus falvába, mert 3 napos ünnep lesz, így az összes buzi horgász kint lesz a vízen és versenyezni fog ki mekkora halat fog majd. Meg lesz egy regatta is, tán szombaton, buzi nagy vitorlasokkal, amit szinten fotózni koll. Kernyvel , a foshtalicskábol. LoL.
Majd hétfőn este kerülök elő, várhatóan. A hétvégi turnament fotó show az reggel 6 kor kezdődik, és kb. este 7-fál 8 ig tart, úgyhogy közben arra van idöm csak , hogy köpködjem kicsit az R22 -ot, és beájuljak az ágyba.
A kaja kérdést meg kell oldanom valahogy, mert
a./ lassan elfogyok
b./ múlt héten bevállalltam egy benzinkutas szendót, persze gondos válogatás után, de az meg így is halál közeli élmény volt. Abból meg van elég a víz felett napi 7-8 órában, amikor fotózunk.
A tegnapi János bácsi pizzája is ilyen volt - amit on-line raktam össze ( mi ne legyen rajta pl. ) ,s bár  látványra 100-as volt, de ma egész nap szülési fajdalmakkal küzdök.

Most pedig nekiülök tanulni. FAQ.
Orgy(c)

PS: vannak  képek, de most nincs energiám feélgyürni ide

No comments:

Post a Comment